Connect with us

سلام!دنبال چه میگردی دوست من؟

استراتژی‌ها و تاکتیک‌های شرط بندی رولت
استراتژی‌ها و تاکتیک‌های شرط بندی رولت

مدرسه پوکرفا

استراتژی‌ها و تاکتیک‌های شرط بندی رولت

در طول سال‌ها، بسیاری از مردم سعی کرده‌اند کازینو را شکست دهند و رولت را که بازی‌ای برای سود قمارخانه ساخته شده است..

در طول سال‌ها، بسیاری از مردم سعی کرده‌اند کازینو را شکست دهند و رولت را که بازی‌ای برای سود قمارخانه ساخته شده است، به بازی‌ای تبدیل کنند که بازیکن انتظار دارد در آن برنده شود.تمام سیستم‌های شرط بندی که به الگوها متکی هستند، در صورت استفاده در بازی‌های سودآور کازینو، به طور متوسط منجر به از دست دادن پول بازیکن خواهد شد. در عمل، بازیکنانی که از سیستم‌های شرط بندی استفاده می‌کنند ممکن است برنده شوند و در واقع ممکن است مبالغ زیادی را بدست آورند، اما ضرر (که بسته به نوع طراحی سیستم شرط بندی ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد) بیش از برد خواهد بود. برخی از سیستم‌ها، مانند مارتین گیل، که در زیر توضیح داده شده است، بسیار خطرناک هستند، زیرا در بدترین حالت (که در برخی موارد از نظر ریاضی مطمئناً اتفاق می‌افتد) ممکن است که بازیکن با شرط بندی‌های بزرگتر ضرر را ادامه دهد تا زمانی که پولش تمام شود.
پاتریک بیلینگزلی، ریاضیدان آمریکایی گفت که هیچ سیستم شرط بندی نمی‌تواند یک بازی عادلانه را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کند. حداقل در دهه ۱۹۳۰، برخی از قمار‌بازان حرفه ای با جستجوی چرخ‌های تقلبی که در آن زمان زیاد یافتن می‌شد و شرط بندی درمقابل شرط بندی‌ها بزرگ توانستند به طور مداوم در رولت برنده شوند.

روشهای پیش بینی رولت

در حالی که سیستم‌های شرط بندی اساساً تلاشی برای غلبه بر این واقعیت است که یک سری هندسی با مقدار اولیه ۰.۹۵ (رولت آمریکایی) یا ۰.۹۷ (رولت اروپایی) به مرور زمان به صفر می رسد، مهندسان در عوض سعی می‌کنند از طریق پیش بینی مکانیکی به عنوان مثال عملکرد چرخ (به ویژه توسط جوزف جاگر در مونت کارلو در سال ۱۸۷۳)، بر سود قمارخانه غلبه کنند. این طرح‌ها با تعیین اینکه احتمال افتادن توپ در اعداد مشخصی وجود دارد، کار می‌کنند. در صورت موثر بودن، آنها با شکست دادن مشکل سیستم شرط بندی، بازگشت پول را در بازی به بالای ۱۰۰٪ می‌رسانند.
ادوارد او. تورپ (توسعه دهنده شمارش کارت و پیشگام صندوق‌های سرمایه گذاری) و کلود شانون (یک ریاضیدان و مهندس الکترونیک و مشهور در تئوری اطلاعات) اولین رایانه پوشیدنی را برای پیش بینی فرود توپ در سال ۱۹۶۱ ساختند. این سیستم با استفاده از زمانبندی توپ و چرخ در حین چرخش و استفاده از اطلاعات بدست آمده برای محاسبه احتمالی هشت درصد محل سقوط توپ، کار می‌کند. از قضا، این تکنیک با یک چرخش معمولی و بدون غرض بهترین نتیجه را می‌دهد، اگرچه با بستن شرط بندی روی میز قبل از شروع چرخش، می‌توان به راحتی آن را مقابله کرد.
در سال ۱۹۸۲، چندین کازینو در انگلیس مبالغ زیادی را در جدول رولت خود به تیم‌های قمار‌باز از ایالات متحده باختند. پس از تحقیقات توسط پلیس، مشخص شد که آنها از یک سیستم قانونی با توجه به پاکت‌های چرخ در شرط بندی استفاده می‌کنند. در نتیجه این، تولید کننده چرخ رولت بریتانیایی جان هاکسلی برای مقابله با این مشکل یک چرخ رولت تولید کرد.
چرخ جدید که توسط جورج ملاس طراحی شده بود، ” برش کوچک ” نامیده شد، زیرا عمق پاکت‌ها به شدت کاهش یافته بود، و تغییرات مختلف دیگر در طراحی باعث پایین آمدن توپ با نزدیک شدن تدریجی به ناحیه پاکت‌ها شد. در سال ۱۹۸۶، هنگامی که یک تیم حرفه ای قمار به سرپرستی بیلی والترز با استفاده از یک سیستم دارای چرخ قدیمی ۳.۸ میلیون دلار در ناگت طلایی در آتلانتیک سیتی برنده شد، توجه تمام کازینوها‌ی جهان به چرخ برش کوچک جلب شد و در عرض کمتر از یک سال به چرخ جدید روی آوردند.
توماس باس، در کتاب خود منتشر شده در سال ۱۹۸۵ به عنوان کازینو‌ی نیوتنیان در انگلیس ادعا کرده است که می‌تواند عملکرد چرخ را در زمان واقعی پیش بینی کند. این کتاب سو استفاده گروهی از دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز را توصیف می‌کند، که در اواخر دهه۱۹۷۰ برای پیروزی در رولت از کامپیوتر در کفش خود استفاده می‌کردند. این یک نسخه به روز شده و بهبود یافته از عملکرد ادوارد او. ثورپ است، جایی که قوانین حرکت نیوتنی برای پیگیری کاهش سرعت توپ رولت اعمال می‌شود.
در اوایل دهه ۱۹۹۰، گونزالو گارسیا پلایو معتقد بود که چرخش چرخ‌های رولت کازینو کاملاً تصادفی نیستند و با ثبت نتایج و تجزیه و تحلیل آنها با رایانه، می‌تواند با پیش بینی احتمال وقوع اعداد مشخصی با احتمال ۱ به ۳۶ که توسط قمارخانه پیشنهاد شده است، برنده شود. او این کار را در کازینو مادرید در اسپانیا انجام داد و در یک روز ۶۰۰،۰۰ یورو و در مجموع یک میلیون یورو برنده شد. اقدام حقوقی توسط کازینو علیه وی ناموفق بود، و حکم به تعمیر چرخ کازینو داده شد.برای جلوگیری در برابر سو استفاده‌هایی از این قبیل، بسیاری از کازینو‌ها از نرم افزار ردیابی، چرخ‌هایی با طرح‌های جدید، چرخش در سر چرخ و حلقه‌های چرخش تصادفی در پاکت استفاده می‌کنند.
در کازینو ریتز لندن در مارس ۲۰۰۴، دو صرب و یک مجارستانی با استفاده از اسکنر لیزری که در داخل تلفن همراه متصل به کامپیوتر پنهان شده بود، بخشی از چرخ را که احتمال سقوط توپ وجود دارد، پیش بینی می‌کنند. آنها طی دو شب ۱.۳ میلیون پوند بردند. آنها دستگیر شدند و به مدت نه ماه توسط پلیس حبس شدند، اما سرانجام آزاد شدند و اجازه داشتند برد‌های خود را نگهدارند زیرا این کار آنها دخل و تصرفی در تجهیزات کازینو نداشت.

سیستم های شرط بندی خاص

شرط بندی‌های متعدد، حتی پولی در رولت باعث شده است که بازیکنان در طول سال‌ها با استفاده از یک یا چند تغییر در استراتژی شرط بندی مارتین گیل، که در آن قمار‌باز بعد از هر باخت شرط بندی را دو برابر می‌کند، بازی را شکست دهند، بنابراین اولین شرط بندی منجر به برد علاوه بر سود برابر با شرط اصلی، تمام ضرر‌های قبلی به را جبران می‌کند. مشکلی که در این استراتژی وجود دارد این است که، با یادآوری اینکه نتایج گذشته تأثیری در آینده ندارد، ممکن است بازیکن چندین بار متوالی ضرر کند و شرط بندی خود را به طور مرتب دو برابر کند که منجر به اتمام پول و ضرر او شود. اگر بازیکن همچنان به استفاده از این استراتژی ادامه دهد، ضرر مالی زیاد در درازمدت قطعی است. استراتژی دیگر سیستم فیبوناچی است که شرط بندی‌ها با توجه به دنباله فیبوناچی محاسبه می‌شوند. صرف نظر از پیشرفت‌های خاص، چنین استراتژی‌‌هایی از نظر آماری نمی‌تواند بر سود کازینو غلبه کند، زیرا ارزش مورد انتظار برای هر شرط بندی منفی است.

سیستم لابوشر

سیستم لابوشر یک استراتژی شرط بندی تصاعدی مانند مارتین گیل است اما نیازی نیست که قمار‌باز با دو برابر شدن چشمگیر، سهام خود را به همین سرعت به خطر بیندازد. سیستم لابوشر شامل استفاده از یک سری اعداد در یک خط برای تعیین مقدار شرط، پس از یک برد یا یک باخت است. به طور معمول، بازیکن اعداد در جلو و انتهای خط را جمع می‌کند تا اندازه شرط بندی بعدی را تعیین کند. وقتی برنده شد، او اعداد را خط می‌زند و به کار روی خط کوچکتر ادامه می‌دهد. اگر شکست بخورد، شرط قبلی خود را به آخر خط می‌افزاید و به کار روی خط طولانی تر ادامه می‌دهد. این یک سیستم شرط بندی تصاعدی بسیار انعطاف پذیر‌تر است و فضای زیادی برای بازیکن وجود دارد تا خط اولیه خود را به دلخواه بازی خود طراحی کند.
این سیستم به گونه ای طراحی شده است که وقتی بازیکن بیش از یک سوم شرط بندی‌های خود را برد، در ادامه برنده شود. در حالی که در دنباله مارتین گیل، ضرر‌های متوالی طولانی، باعث نابودی می‌شود، سیستم لابوشر باعث می‌شود که اندازه شرط به سرعت رشد کند حتی در صورتی که باخت‌های متوالی با یک برد متوقف شود. این اتفاق می‌افتد زیرا با شکست بازیکن، میانگین اندازه شرط در خط افزایش می‌یابد. مانند سایر سیستم‌های شرط بندی، مقدار متوسط این سیستم منفی است.

سیستم دی آلبرت

این سیستم که در فرانسوی به آن بالا و پایین نیز گفته می‌شود، اغلب سیستم هرمی نامیده می‌شود. این تئوری بر اساس یک تئوری تعادل ریاضی است که توسط یک ریاضیدان فرانسوی به همین نام ابداع شده است. مانند مارتین گیل، این سیستم عمدتا در شرط بندی‌های بیرونی یکنواخت اعمال می‌شود و برای بازیکنانی که می‌خواهند مقدار شرط بندی و ضرر‌های خود را به حداقل برسانند، مورد پسند قرار می‌گیرند. روند شرط بندی بسیار ساده است: بعد از هر باخت، شما یک واحد به شرط بعدی اضافه می‌کنید و پس از هر برد، یک واحد از شرط بعدی کسر می‌شود. مثلاً شروع با شرط بندی اولیه ۱ واحد انجام می‌شود، در هنگام ضرر شرط بندی بعدی به ۲ واحد می‌رسد. اگر شرط بندی پیروزی به دنبال داشته باشد، شرط بندی بعدی ۱ واحد کم خواهد شد.
این سیستم شرط بندی به این استدلال غلط که بازیکن پس از یک برد، باخت و پس از یک باخت، برنده می‌شود متکی است.

سیستم‌های دیگر
تعداد زیادی سیستم شرط بندی دیگر نیز وجود دارد که به استدلال‌های غلط یا پیروی از الگوهای به صورت تصادفی متکی هستند و متناسب با آن اندازه شرط را تغییر می‌دهند.بسیاری از سیستم‌های شرط بندی به صورت آنلاین و به منظور استفاده بازیکن در ” شکست ” احتمالات فروخته می‌شوند. یکی از این سیستم ها توسط جیسون گیلون از روترهام، انگلستان تبلیغ شد، وی ادعا کرد شما می‌توانید با پیروی از سیستم شرط بندی وی به نام ” روزنه ای ” ، روزانه ۲۰۰ پوند درآمد کسب کنید. از آنجا که این سیستم در مطبوعات انگلیس تبلیغ می‌شد‌، مشمول مقررات سازمان استانداردهای تبلیغاتی بود، و پس از یک شکایت، توسط این سازمان اعلام شد که آقای گیلون نتوانسته ادعا‌هایش را که درآمد روزانه 200 پوندی از طریق روزنه‌ای است را تأیید کند.

ارسال دیدگاه

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

اخبار

سه کازینو‌ی دیترویت در ماه آگوست مجموعاً ۶۹.۳میلیون دلار برنده شدند، که اولین ماه فعالیت آنها پس از تعطیلی‌های دولتی بود که چهار ماه...

مدرسه پوکرفا

تاس (که معمولاً به صورت دوتایی است) اشیا کوچک و قابل پرتاب با اضلاع مشخص هستند که می‌توانند در چندین موقعیت قرار بگیرند. آنها...

مقالات

او یکی از بزرگترین نامها در ورزش است و بیشترین طرفداران را در رسانه‌های اجتماعی  در بین سایر ورزشکاران جهان دارد.کریستیانو رونالدو فوق ستاره...

مقالات

پوکر مسلماً محبوب ترین بازی کارتی در جهان امروز در هر دو بازی‌های کازینو‌ و آنلاین مجازی است. یادگیری زیاد سخت نیست...